COOP TAXI Hotline 03-8888 4000...

Isnin, 14 Mac 2011

TEMPAHAN TEKSI

Assalamualaikum semua pembaca dan juga rakan-rakan pemandu teksi.

Saya forwardkan email dari seorang pelanggan yang memerlukan perkhidmatan teksi setiap hari seperti berikut;-

En Salleh,

Saya terbaca blog anda dan ingin bertanya sekiranya anda mempunyai rakan yg memandu teksi di sekitar wangsa maju/kl. Saya berminat utk mendapatkan perkhidmatan teksi utk membawa saya ke tempat kerja setiap hari. Jadual perjalanan saya adalah spt berikut:

  • 6.30 am: wangsa maju ss 2 -> menara kl
  • 8.00 pm: menara kl -> wangsa maju ss2
  • 1.00 pm: menara kl -> masjid klcc -> menara kl (hanya utk hari jumaat)

sekiranya boleh, saya perlukan kos perkhidmatan utk jadual diatas juga ...

Terima kasih
Nuzurul Ahmady Sarifudin
nuzurula@hotmail.com


Rakan pemandu yang berminat bolehlah terus menghubungi beliau. Terima kasih.

4 ulasan:

  1. salam,

    saya nak tanya..perkhidmatan teksi dari taman sri serdang to ioi, putrajaya berapa RM?

    BalasPadam
  2. base on meter la....

    BalasPadam
  3. Nadia Fazreena: Pada asasnya kadar tambang adalah berdasarka meter. Untuk mendapatkan kadar anggaran.., sila ke ruangan Cbox di laman www.kppcb.com.my. InsyaAllah saya akan berikan kadar anggaran apabila diminta. Terima ksih

    BalasPadam
  4. Salam 1Malaysia
    Saya Govind bekerja dgn sebuah Jabatan Kerajaan di KL dgn pendapatan anggaran rm3k dan boleh dapat lebih kuarang rm1,300 jika saya ambil opsyen dari kerja. Berasal dari Kuala Selangor., kini tinggal di Selayang. agak dah boring dgn kerja kerajaan INGIN UBAH KERJAYA sbg pemandu teksi. Umur sedang dlm pertengahan 50an. (Boleh kerja sampai umur 60)!

    Ingin dapatkan nasihat sdra. Apa kah pendapat / nasihat sdra? saya perlu lebih kurang rm 3k untuk survival bulanan. (termasuk sewa harian teksi dsb nya.)

    Harap sdra 'menasihati' saya! terima kasih.

    BalasPadam